2015. július 9., csütörtök

2015. 07. 09. THU

Hol is kezdjem… Jobb, ha mindent az elejétől fogva elmesélek… Októberben kezdődött. Várjunk, ez így nem tetszik.
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy lány, aki történetesen én vagyok. Én, Pennie Turner. A családommal élek Florida államban, Orlandóban. A család szó magában foglalja a kutyánkat, Bibit is. De térjünk a lényegre.
Idén szeptemberben kezdtem el tanulni a William R. Boone High Schoolban. Rengeteg új embert ismertem meg, és köztük sok barátot is találtam. A legjobb barátnőm Ella Jenkins lett. Teljes mértékben megértjük egymást. A jegyeim jók, bár tanulhatnék többet is, anya elmondása szerint (is) nagyon lusta vagyok.
Na, most már tényleg a lényeg. Utáltam az októbert. Életem legrosszabb hónapja volt (meg a november is, de arról később). Megtörtént az, amitől a legjobban féltem. Megtettem újra. Bántottam magam. Sokat. Nem tudtam leállni. Ez volt a menedékem, a boldogságom. Úgy éreztem teljesen egyedül vagyok. Még Ella is messze van tőlem. Akkor kaptam egyhuzamban rengeteg rossz jegyet, anyáékkal sem volt jó viszonyom, és még egyedül is voltam. Ide menekültem. Tavaly megfogadtam, hogy soha nem csinálom meg újra. Akkoriban senkinek nem beszéltem róla, mert nem volt kinek. Anyáéknak mégsem mondhattam el, mert elküldtek volna a pszichiátriára vagy valami központba. Ebben az évben sokaknak elmondtam, vagyis inkább észrevették. Azért beszélek erről sokat, mert nem szeretném, hogy valaki ugyanebbe a hibába essen, mert ha egyszer elkezded… Nem lehet könnyen abbahagyni. Nem teheti tönkre senki életét sem egy értéktelen kis fémdarab.

A családommal őszi szünetben elutaztunk a Kanári-szigetekre, amit már nyár óta terveztünk. Igyekeztem eltüntetni a szünetre a sebeket a karomról, sikerült is. Iszonyatosan jól éreztem magam ott. Az a hely… Csodálatos. Sok helyen voltam már, és Orlandóban lakom szóval ez sem semmi, de az a hely egyszerűen megérintett. Boldog voltam. Rengeteg csodás élményben volt ott részünk, láthattunk delfineket az óceánban, körbeautóztuk a szigetet, sétáltunk a naplementében az óceánparton, a hotel Halloween partiján voltunk… A hotelben találkoztam egy német fiúval, akibe szerelmes lettem, látásból. Sok dalszöveget írtam róla. Amikor hazaértünk, akkor esett le, mekkora lehetőséget szalasztottam el, hogy nem ismerkedtem meg vele. Még a nevét sem tudom. Csak azt, hogy nagyon tetszett, és egész novemberben őt kerestem. Ella javasolta, hogy nézzem meg a német 15-16 éves korosztály focicsapatait, mivel a németek 90%-a focizik. Bármit megadtam volna, hogy megtaláljam. Már nem hiányzik, de rettentő boldog lennék ha megtalálnám. De elment. És én is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
;